Staples Solutions käyttää evästeitä (ja vastaavaa teknologiaa) tiedon keräämiseen, tallentamiseen ja analysointiin, jotta voimme kehittää käyttökokemustanne verkkosivuilla sekä markkinoida kohdennetusti. Nämä evästeet keräävät henkilötietoja. Lue lisää Evästekäytännöstämme https://www.staplesadvantage.fi/evastekaytanto/ sivuiltamme sekä Tietosuojaselosteestamme https://www.staplesadvantage.fi/privacy-policy/, kuinka tällä verkkosivulla käsitellään henkilödataa. Käyttämällä tätä sivua tai klikkaamalla OK, hyväksyt evästeiden käytön.

Logo Staples

Henkel – enemmän pienemmillä resursseilla

Share via:
Henkel

Henkel on sitoutunut kestävään kehitykseen, joka kuuluu myös yrityksen ydinarvoihin. 

Olemme laatineet selkeän kestävän kehityksen strategian, ja tavoitteemme ovat kunnianhimoiset: haluamme saavuttaa enemmän pienemmillä resursseilla. Päämäärämme on kolminkertaistaa asiakkaille, kuluttajille ja itse yritykselle tuottamamme arvo suhteessa toimintamme, tuotteidemme ja palveluidemme ympäristöjalanjälkeen vuoteen 2030 mennessä. Kutsumme tehokkuuden kolminkertaistamisen tavoitettamme "Factor 3:ksi".

liitutaulu, liitu, menestys, kirjoittaminen, koulutukseen, käsinkirjoituksen, tekstin, näyttö, strategia, internet, tiedot, vaihtoehto, käsin, viestintä, motivaatio, ei henkilö, viesti, koulu, käsitteellisiä

Kestävyyteen liittyvät saavutuksemme vahvistetaan säännöllisesti erilaisin kansallisin ja kansainvälisin kestävyysarvioin ja -indeksein. 

Jotta pystymme saavuttamaan tavoitteemme, kaikkien täytyy osallistua ponnisteluihin. Siksi haluamme työntekijöidemme ymmärtävän kestävän kehityksen periaatteet ja pystyvän kertomaan niiden tärkeydestä myös muille.

Sustainability Ambassador -lähettiläsohjelmamme alkoi vuonna 2012, ja sen tarkoitus on antaa työntekijöille syvällinen käsitys kestävästä kehityksestä. Ohjelman aloittamisen jälkeen Henkel on kouluttanut yli 3 800 kestävän kehityksen lähettilästä 70 maassa. Joukkoon kuuluvat myös kaikki johtokunnan jäsenet.

merkki, business, teksti, varoitus, etiketti, edistäminen, symboli, Typografia, tiedot, banneri, ei henkilö, tiedot, kuva, menestys, turvallisuus, viestintä, paperi, internet, kuva, commerce

Vuonna 2014 laajensimme ohjelmaa (Y)OUR MOVE toward Sustainability -kampanjamme avulla. Kampanjan kautta Henkel haluaa kannustaa kestävää kehitystä edistävään toimintaan työpaikalla. Tällaista toimintaa on esimerkiksi valojen sammuttaminen huoneesta poistuttaessa, tulostuksen vähentäminen ja uudelleenkäytettävien vesipullojen suosiminen. Mottomme ”You change a little. We change a lot.” viittaa siihen, kuinka suuri yhteisvaikutus pienillä yksittäisillä toimilla voi olla.

Myös tuoteinnovaatiot ovat tärkeitä, jos haluamme parantaa elämänlaatua kuluttamatta enempää resursseja. Kehitämme kaikkia valikoimamme tuotteita jatkuvasti. Olemme sitoutuneet valmistamaan vain sellaisia tuotteita, jotka tukevat kestävää kehitystä.

mallin, asettelu, uloskirjautuminen, navigointi, etiketti, banneri, sivulta World Wide Web, esitys, kirjanen, lomake, raita, otsikko, tag, menu, kaavio, askel, tiedot, kuvio, numero

Pritt – punainen on uusi vihreä

Maailmankuulu liimamerkki Pritt on edustanut huippulaatua, helppokäyttöisyyttä ja ympäristövastuullisuutta aina vuodesta 1969, jolloin ensimmäiset Pritt-tuotteet tulivat markkinoille. 

Pritt-liimapuikkoja on kehitetty jatkuvasti alusta lähtien. Tuotekehityksessä keskitytään kestävyyteen ja täten tuoteturvallisuuteen ja ympäristökuormituksen vähentämiseen. Missään Pritt-liimoissa ei ole enää aikoihin käytetty liuottimia. Noin 90 prosenttia liimapuikkojen kiinnitysaineista on valmistettu luonnollisista raaka-aineista. ”Henkel aloitti siirtymisen öljypohjaisista PVP-liimoista kasvipohjaisiin ratkaisuihin vuonna 1991. Pritt sitoutui täysin ympäristöystävällisen vaihtoehdon käyttöön jo vuonna 2000, eikä polyvinyylipyrrolidonia käytetä enää lainkaan. Se on korvattu ainutlaatuisella luonnollisen tärkkelyksen ja sokerin yhdistelmällä. Vuodesta 2012 saakka olemme lisäksi käyttäneet itse kasvatettua teollisuusperunaa turhien kuljetusten välttämiseksi. Uusien Pritt-liimapuikkojen kiinnitysominaisuudet askartelukäytössä ovat myös paremmat, ja niillä pystytään liimaamaan entistä enemmän paperia.

Nyt Pritt on uskaltautunut myös uudelle saralle – toimistomaailman vihreään viestintään. 

Prittin uusi kestävyyskampanja painottaa Pritt-toimistotuotteiden kestävyyttä ja tehoa hauskalla tavalla. 

Yhdessä kampanjan mainoksista sanotaan, että Pritt-liimapuikon ja smoothien ero on vain 10 %. Tällä tarkoitetaan, että liimapuikossa on yli 90 % luonnollisia ainesosia – raakaöljy on korvattu ainutlaatuisella perunatärkkelyksen ja sokerin yhdistelmällä Pritt todistaa, ettei kestävän kehityksen ole pakko olla pelkkä velvollisuus – se voi olla myös hauskaa.

Tärkein huomio on, että kestävään kehitykseen liittyvän viestinnän täytyy olla helposti ymmärrettävissä ja että kohderyhmälle koituvan edun täytyy olla selkeä. Tällöin viestintä kannustaa hankintoihin ja on hyödyksi niin asiakkaalle kuin ympäristöllekin.

otsikko, kuva, myynti, vektori, tag, business, varastossa, banneri, edistäminen, symboli, alennus, merkki, malli, vektori, hinta, bill, teksti, kuva, vähittäiskaupan, asettaa
Share via:

Lue myös

Ota yhteyttä
close

Tarvitsetko henkilökohtaista palvelua?

Voit soittaa Staplesin asiakaspalveluun numeroon:

010 681 681

Voit myös täyttää alla olevan lomakkeen, niin asiakaspalvelijamme ottaa sinuun pian yhteyttä.

Get help FI

Form