Staples Business Advantage

Kuinka järjestät hankintaprosessin kuudessa vaiheessa

Share via:

Oletko kiireinen toimistopäällikkö tai hankintavastaava, joka yrittää pitää kaikki langat käsissään? Tuntuuko sinusta siltä, ettet ehdi organisoimaan kaikkea? Kaiken voisi varmasti hoitaa tehokkaamminkin. Mutta kuinka? Tässä raportissa on esitetty kuusi vaihetta, joiden avulla voit laatia toimivan hankintajärjestelmän ja saavuttaa tuloksia.

1. Kuinka analysoit nykyistä hankintatehokkuutta ja kehittämistarpeita?
2. Mitä kannattaa ottaa huomioon hankintasuunnitelmaa kehittäessä?
3. Millä perusteilla valitset sopivat toimittajat?
4. Millaisilla hankintaprosesseilla saat kaaoksen järjestykseen?
5. Kuinka raportoit tuloksista ja mitä mittareita kannattaa käyttää?
6. Kuinka muunnat raporttien sisältämät havainnot kehitystoimenpiteiksi?

Kattava, kuusisivuinen raporttimme antaa kaikki tarvittavat tiedot, joiden avulla pääset heti alkuun.

Lue maksutta

Lue myös

Ota yhteyttä
close

Tarvitsetko henkilökohtaista palvelua?

Voit soittaa Staplesin asiakaspalveluun numeroon:

010 681 681

Voit myös täyttää alla olevan lomakkeen, niin asiakaspalvelijamme ottaa sinuun pian yhteyttä.

Get help FI

Form